torsdag 5 februari 2015

Inägg nr 100 !!

OMG INLÄGG 100 PÅ DEN HÄR BLOGGEN !!!

Haha,JK,som att det är nåt stort.Jag vet inte ens vad för nåt SJUKT, EXTREMT och STORSLAGET jag ska skriva..

Men sen sist har jag :
- Gjort crême brulé , med riktig brännare ! 
- Träffat mitt crew Annie, Sosso och Liza. Fantasisk kväll, hade sjukt kul !
- Vart på loppisrunda med kära Ida ! 
- Vart i Jkpg med Mamma och Hanna, väldigt härligt!
- Failat big time på yatzymåndag. Väldigt trevlig kväll i övrigt med Fredd och Benzza!
- Fokuserat en hel del på softet !
- ANMÄLT mig till högskoleprovet ! Det är iofs ganska SJUKT !
- Börjat plugga på matten för att inte va helt körd...?!
- Följt Farmen slaviskt, extremt roade och efterblivet program.
- Följt Biggest Loser och älskat det mer än något annat.
- Älskat den nya serien Gotham !
- Har överlag blivit en TV-tittare, mycket 90talskollning. Alltså följer program när de går på tv, liksom sitter och taggar och väntar in att det ska börja. Istället för att ladda ner allt som man annars gör nuförtiden. Har kommit fram till att jag gillar det, väldigt gemytligt. 
- Kollat runt mycket efter utbildningar inom Inredningsarkitekt/Inredning/Design osv. Hittat förvånansvärt lite alternativ till min stora besvikelse. Mycket är distanskurser, kvällskurser, kurser på halvfart, asdyra kurser osv. 
- Längtat mer och mer till vår och SOMMAR. 
- Hängt med Sosso ! Bra grejer.

Jaaaa det var väl typ det ! Vi kanske hörs... TJA. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar